Letní tématika

23.06.2014 22:14

Poslední dobou se mi daří vytvářet stále nové receptury, které mají letní nádech. Podařilo se mi například vytvořit lehký BB krém, na který jsem patřičně hrdná BB cream. Pro ty, kterým se nechce vytvářet emulze, je určená variabilní dvoufázová péče Dvoufázová péče pro každý typ pleti. Začala jsem si vyrábět vlastní hydrosoly, a proto nemůže chybět recept na krém s použitím řebříčkového hydrosolu Pleťový krém s řebříčkem - pro problematickou pleť (hydrosoly si u mě můžete i objednat - nic čerstvějšího už dostat nemůžete). I v rubrice články naleznete povídání na letní téma Letní směsi do aromalamp. Nápadů mám mraky, takže se určitě vyplatí sledovat mé stránky. A perlička na závěr - zakousla jsem se do psaní vlastní knihy, jak jinak než na téma přírodní kosmetika.

—————

Zpět